Tickets reserveer je via het online ticketingsysteem
De ticketverkoop voor voorstellingen uit het jaarprogramma 2024 – 2025 start op woensdag 29 mei om 12 uur. Je kan tickets reserveren via verschillende wegen:
Online
We werken met het ticketing platform Ticketmatic. Dit maakt dat je op een heel eenvoudige manier vanuit je luie zetel online tickets kan bestellen en betalen.
Hoe doe je dit juist? Heel simpel: surf naar het online ticketingsysteem, klik op een titel naar keuze en bestel je tickets.
De eerste keer dat je via ons nieuw systeem bestelt, zullen enkele persoonsgegevens gevraagd worden. Een volgende keer is het voldoende om enkel je mailadres in te vullen.
Bij voorstellingen met genummerde zitplaatsen blijft het nog steeds mogelijk om zelf je zitje te kiezen. Online gereserveerde tickets vind je meteen terug in je mailbox, afdrukken mag, maar moet zeker niet! Je kan ze digitaal op je smartphone tonen bij het betreden van de zaal.
Ticketmatic App
Je vindt CC Palethe ook terug in de Ticketmatic App, een handige tool om je tickets te beheren. Meer info vind je via www.ticketmatic.com/prev/nl/app/
Rolstoelplaatsen
Let wel op, het online reserveren van een rolstoelplaats is niet mogelijk. Wil je hierop aanspraak maken, stuur dan een mailtje naar vrijetijd@gemeentepelt.be en vermeld dan duidelijk je naam, de gewenste voorstelling en of je door een (gratis) begeleider vergezeld wordt.
Aan de balie
Uiteraard kan je ook nog altijd fysiek naar onze balie in CC Palethe komen om tickets te reserveren (klik hier voor onze openingsuren). Reserveren via telefoon of mail is niet mogelijk.
Betaalde tickets
Betaalde kaarten worden niet terugbetaald, omgeruild of vervangen, behalve wanneer de voorstelling wordt afgelast of verplaatst naar een andere datum.
Je kan je tickets op een vellige manier te koop aanbieden aan andere kandidaat-kopers via www.ticketswap.be.